Re: Informacje na Tech/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 11:11:54 MET DST

Wojciech Gazda wrote:

> Jeszcze nie widziałem serwera WWW który by mi źle odpowiedział i nie
> załadował strony. Za to gdy wpisze się '/' na końcu, to niektóre serwery
> wyświetlają listę plików zawartych w katalogu :-((

za to klienci ktorzy nie obsluguja protokolu redirect, po otrzymaniu
strony katalogu bez '/' wyswietlaja strone przekierowujaca.
efekt? bez '/' najpierw jest przesylana strona przekierowujaca a dopiero
potem strona wlasciwa, co owocuje dopisaniem znaczka '/'.
a owe niektore serwery, to hmmm....... cos maja pokaszanione.
ktore to serwery?