Re: fix10 uk

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 14 Apr 1999 - 20:38:18 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> szkoda ze jest tylko o podstawowym fixpaku. nie ma nic o fixowaniu MPTS,
> TCP/IP, PEER, NetWare Requester.

        Też żałuję :-((
        Jeśli znasz się na fiksowaniu MPTS, TCP/IP, PEER itd. na tyle dobrze
aby to porządnie opisać - zrób to (i wyślij do mnie, albo na adres
webmastera FAQ) wszyscy będą Ci wdzięczni.
        Niestety z siecią nie miałem wiele do czynienia, więc wolałem tego nie
ruszać aby innych nie wprowadzać w błąd ewentualnymi pomyłkami.

> Uwazam ze powinno sie znalezc info przynajmniej o MPTS oraz TCP/IP.
        Hmm... Twój wkład w FAQ będzie mile widziany.

PS. Do innych starych wyjadaczy - nie trzymajcie tego co wiecie tylko
dla siebie. Piszcie coś, róbcie, niech to się wszystko posuwa do przodu.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */