Crystal PCI, ciąg dalszy

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 23:21:56 MET DST

Witam,

Zakończyłem testowanie Karty Twister 3D na kości CS4280. Ostatnie
drivery od Crystala działają już nieźle (karta została w komputerze już
na stałe). Dzwięk jest niezły (ale to trudno ocenić obiektywnie, może po
prostu nie mam w tym względzie dużych wymagań), a co dla mnie
ważniejsze, działa wszystko co powinno tzn. wavy, midi, dart, winos/2 no
i oczywiście wszystkie odtwarzarki mp3, avi, mpg itd.

Jedyne problemy jakie zauważyłem to "pykanie" przy midach (taki
charakterystyczny dzwięk jakby iskrzenie wydawany przez membranę) przy
niektórych instrumentach. No i ze dwa razy zdarzyło mi się, że karta się
"zatkała" tzn przy odtwarzaniu dłuższego mida nagle zamilkła i pomagał
dopiero reset. System oczywście działał normalnie, zniknęły tylko
dzwięki. No i jeszcze jeden problem, dla kogoś może to być istotne - w
sesjach DOS jest tylko emulacja adliba, brak emulacji SB, skutkiem czego
(chyba) quake2 for OS/2 ;) zamilkł.

Generalnie, jak już napisałem, kartę zostawiłem w komputerze, o
powyższych problemach zaraz napiszę do autora driverów i mam nadzieję,
że niedługo pojawi się ich poprawiona wersja.

pOSdrawiam,
Marek
                                               Marek Wojciechowski