Re: Pytanie odnosnie wersji systemu

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 02:17:10 MET DST

Cze

Bartosz Tomasik Bart/2 napisał(a):
> owszem pracuje, i nawet jesli masz angielskie aplikacje mozesz nimi sterowac
> dyktowac do nich, co do polskich czesci systemu niestety nic nie zrobisz..

Chcę zrobić kumplom-windziarzom ;> drugi pokazik możliwości Merlina i
powiem, że po pierwszym pokazie [praca syst. w czasie kopiowania
dyskietki, programiki Open GL, przykładowe dźwięki i możliwości
odtwarzacza kompaktów, ftp + 2 okan WWW + drukowanie] poopadały im
szczeny... ;>
Co do sterowania głosem jak napisałem kilka postów wyżej, będę z nim
walczył no... już dzisiaj...

Dzięki za zainteresow.
pozdr.
rafal zarod