Re: Poszukuje "paska"

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 17:45:23 MET DST

Marek Wojciechowski napisał(a) w wiadomości: ...
>Ech to uzależnienie ...
>Osobiście kiedyś używałem czegoś co się nazywa WarpBar czy jakoś tak i
>działało dokładnie tak jak wersja windowsowa a nawet lepiej :) było
>tylko strasznie pamięciżerne.
>Później zacząłem konsekwentnie eliminować wszystko co przypomina
>windowsy i obecnie preferuję stary dobry launchpad. Polecam również
>Xfolder i Xit. Linki znajdziesz na www.pg.gda.pl/~mw

Masz racje co do uzależnienia. Przez te kilka lat używania windy człowiek
przyzwyczaił się do paska, na którym może znaleźć najczęściej używane
programy. Mimo wieloletniej przygodzie z windą, zaczynam nową z Warpem.
Dlaczego? Bo nie wytrzymuje tych ciągłych błędów i pracy jak bym pracował
na sprzęcie z epoki kamienia łupanego.