Re: Microstation i OS

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 07:31:36 MET DST

Zbigniew Oleszko napisał(a):
> Jest Microstation 95 for OS/2. Działa na każdym kompie na którym da się
> zainstalowac OS/2. Im lepszy tym szybciej - głównie dotyczy to
> renderingu.
> Zniżka dla studentów jest - 50$ za pakiet zawierający kilka programów w
> zależności od profilu (architektura, mechanika, inżynieria cywilna).

Dziekuję za odzew długo nie dawałem znaku życia ze względu na okres
przedświąteczny. Mam pytanie: czy Microstation wspomaga pracę technologa
np. projektowanie form (odlewnictwo, tworzywa sztuczne) projektowanie
wykrojników (obróbka plastyczna) może jakieś obliczenia cieplne? W
Bentley'u powiedzieli , że jeżeli już to tylko jako pakiety dodatkowe z
innych firm. Czy Ty wiesz może coś więcej na ten temat ?

pOSdrawiam
Jan Bieńkowski