Re: OS/2 WARP v 3.0 PL

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 20:52:16 MET DST

Leszek Kubrak napisał(a) w wiadomości: <1E3675968F5_at_sirius.pp.com.pl>...

>Jak widać z całego wątku wszystko zależy do czego ten komputerrek jest
używany.
>U mnie standardowa praca to programowanie. I w takim przypadku konfiguracja
>Pentium 200 (raczej mniej istotne) i 96 MB RAM (dużo ważniejsze) wcale nie
jest przesadą.
>Przy 32 MB RAM-u po uruchomieniu debugera dysk warczał aż miło.

Mam takie pytanie: jaką konfiguracje komputera polecilibyście, aby można
było
go swobodnie używać jako serwer WWW, FTP, serwer dla lokalnej sieci LAN, a
ponad to by można na nim jeszcze pracować (pisać, "czytać" i przeprowadzać
najprostsze operacje) ?

Shakul