Re: OS/2 WARP v 3.0 PL

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 10:12:58 MET DST

In article <D3MQupW2PhbK-pn2-lWRzZPvTEuIG_at_z4astro.ifj.edu.pl>, Sławomir
Stachniewicz wrote:

>.. a 32 MB to komfort (jeśli nie pracuje się w sieci - telnetd, ftpd
>itp. - z wieloma równocześnie pootwieranymi oknami).

Ale z siecią to za mało. Jeszcze telnet czy FTP to drobna rzecz. Wszystko
działa ale jak się nie odpala Netszkapy (4.04). Ona tak zżera pamięc że 32MB to
już za mało. Pewien komfort daje dopiero 64MB. Oczywiście to tylko IMHO ale
przy 32MB i Netszkapie to Memsize pokazuje mi że wolnej pamięci brak i swap
zaczyna być używany.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"It took the computing power of three C-64s to fly to the Moon.
It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here."