Re: Pytanie odnosnie wersji systemu

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 22:54:07 MET DST

Leszek Kubrak wrote:

> Powiem tak : bym polemizował.
>
> W starym notebooku mam procesor 486 DX4/100 i 12 MB RAM. Po posadzeniu
> na nim Warpa 4 po godzinie pracy szybciutko wróciłem do 3.

jak pisalem wczesniej. 12mb na warp4 to stanowczo za malo. na komputerze
stacjonarnym jakos....... no wlasnie. jakos da se zyc. przy 16mb
porzadnie
swapuje, a ty miales mniej. poza tym w notebookach sa bardzo
energooszczedne
twardziele, co sie straszliwie odbija na ich szybkosci. wiec swapowanie
tez sie slimaczy. na twoim miejscu nawet bym nie probowal instalowac
na tym warp4 przed dokupieniem ramu :) tak do 24mb czyli 2x wiecej niz
masz.
a komfort zaczyna sie od 32.