Kolejne pytanie do grupowych programistow :)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 12:02:25 MET DST

Doszedlem do etapu, kiedy lacze sie z telnetem i on negocjuje. Sciagnalem dwa
dokumenty na ten temat i wiem, jakie pytania mi zadaje - tzn. w polowie, bo wiem, ze to
wILL DO DO DON'T a co po will, do i don't to nie wiem :) Jednak odpowiadam mu DO
WILL WILL WON'T z tym, o co pytal (powinno byc ok), a on mi potem zadaje prawie
takie same pytania, jak na poczatku. Czy ktos z was moze sie orinetuje o co chodzi?

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1