Re: Karty dzwiekowe PCI

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 30 Mar 1999 - 15:19:49 MET DST

In article <Pine.SOL.3.91.990330144157.4961A-100000_at_altis>, Marek Wojciechowski
wrote:

>W tej chwili mam cos co sie nazywa Twister 3D i jet na Crystalu CS4280
>
>Cristal uchodzi za najlepiej oprogramowanego pod OSem, ale oczywiscie
>na dostarczonym CD sa tylko sterowniki pod wszelakie windy.
>
>Na stronie Cirrusa (Crystala) sa wstepne wersje sterownikow do tego
>chipa dla OSa, juz je zassalem i wieczorem bede instalowal.
>Jutro zdam raport z rezultatow.
>
>Tymczasem moze probowal juz ktos tej karty albo tego chipsetu?

Jakieś 2 tygodnie temu byłą o tym chipsecie mowa na liście. Jak próbowałem
wybadać sprawę internetowo to okazało się że do OS/2 to te sterowniki są w
fazie pre-beta a do Linuxa (ja szukałem karty PCI do OS/2 i Linuxa) Cirrus
odmówił opublikowania specyfikacji. Podobno parę dni temu coś się zmieniło ale
więcej nic nie wiem.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"It took the computing power of three C-64s to fly to the Moon.
It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here."