Re: mpeg

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 18:05:21 MET DST

KYNA wrote:

> panowie...
> czym se moge obgladnac mpeg'a w pmpresenterze? w morde doprawdy mikrymiekki
> dodaje do systemu biblioteki do dekodowania tegoz a w oesu znalazlem tylko
> dekoder avi (?) ktory mnie na plajzder...jest cos co sie nazywa openmpeg
> (ktorego nie udalo mi sie znalezc - notabene) i pmmpeg33 ktory wymaga
> seriala... sie wkurzylem jak niewiemco...(mam rejs na plytce i chcialem
> sobie go obejrzec...)

sciagnij sobie netscape 4 oraz pluginy do niego. co ciekawe
w pluginach jest dekoder do mpg. przynajmniej mi dziala to duuuuzo
lepiej od pmmpeg33.

aha. takie pelnoekranowe pelnowymiarowe teledyski na pentium 133 mi sie
przycinaly, i to porzadnie. ale na pentium 166mmx chodza calkiem
plynnie.
nie wiem czy jest to spowodowane wylacznie szybszym zegarkiem, czy tez
uzywaniem mmx.