Re: IOMEGA-ZIP

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Fri 26 Mar 1999 - 09:24:19 MET

On Thu, 25 Mar 1999 17:52:10 GMT, Wojciech Gazda wrote:

:> Problem w tym, że kiedyś instalowałem OS2DASD.DMD i IDEATAPI.FLT i
:>kiszka - nie było "Eject" w menu napędu. I musiałem w końcu zainstalować
:>FP-09.

Bo są dobre fixpacki i fixpacki do d*.*. Jeśli chcesz mieć zipa i móc używać
Watcom Debugger'a lub/i Borland Debugera to jedynym wyjściem jest Fixpack 8.
Nawet Fix10 nie chce współdziałać z WinCreateQueue bo od razu krzyczy że task
został wykonany...

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl