Re: IOMEGA-ZIP

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 01:31:32 MET

On Sat, 20 Mar 1999 16:59:03, Janusz Chmielewski <utor_at_malicki.com>
wrote:

> Poszukuje sterownika do ZIPa IOmegi: ATAPI wewn.
> Owszem, jest na stronie www IOmegi, ale nie mam tyle pieniedzy, zeby go
> stamtad sciagnac.
> Moze zna ktos adres ftp nieco blizej i "nieco taniej", z jakiegos
> polskiego serwera ftp, cy cos.

        Mam dla Ciebie jedną dobrą wiadomość i jedną złą. Dobra to ta, że ZIP
ATAPI chodzi bez specjalnych sterowników. Zła to ta, że potrzebujesz
do tego odpowiednio nowego fikspaka (do merlina - minimum 6, do warp 3
- nie wiem), a on jest pewnie znacznie większy niż te drajwery.

--
Pozdrawiam,
Jan.