Re: Warp for windows

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 20:06:52 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> Witam,
>
> Wie ktos moze w jaki sposob doinstalowac windows 3.1, i oczywiscie ich
> obsluge w sesjach, na komputerze na ktorym jest zainstalowany czysty
> Warp 3 for windows (ten bez wlasnego kodu win.) bez koniecznosci
> reinstalacji wszystkiego?
> W tym komputerze jest tylko jedna partycja (HPFS) i nie ma sieci.

        W Selective Install musi być coś takiego jak "Win OS/2 Support". Gdy to
zaznaczysz, to twój OS/2 powinien poprosić o dyskietki instalacyjne Win
3.1 i z nich doinstalować brakujący kod, którego w swojej installce nie
ma. W ten sposób doinstalowywałem kiedyś windę do OS-a w pracy - sknery
kupili wersję bez win.
        W ten sposób posadzisz Windows bez bólu na HPFS-ie i będziesz miał
sesje seamless.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */