Re: SSHD

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 19 Mar 1999 - 10:33:34 MET

On Thu, 18 Mar 1999 21:30:23, "Adam Pˆaszczyca" <trzypion_at_waw.pdi.net>
wrote:

> Ja mam źródła na OS/2 :-) Konkretniej mam to, co po przepuszczeniu przez
> gcc z emx-a daje binarke na OS/2.

        A to w takim razie poproszę. BTW - czy udało Ci się zwalczyć RSA
authentication pod OS-em? Pod Linuksem SSH z RSA Auth. odpaliło się
właściwie samo, z OS-a na Linuksa mi działa, pomiędzy Linuksami też, a
z Linuksa na OS-a i z OS-a na OS-a jakoś nie chce. Czyżby bardziej
trefny SSHD niż ustawa przewiduje?

--
Pozdrawiam,
Jan.