Re: SSHD

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 01:15:19 MET

On Wed, 17 Mar 1999 14:40:07, "Adam Pˆaszczyca" <trzypion_at_waw.pdi.net>
wrote:

> Najlepiej załatwić to przez klucze RSA.

        NIe udało mi się tego zgrać. :( Ale jeszcze spróbuję z tym potańczyć.

> A jeżeli nie, to loginux i passwd.

        Rzeczywiście... działa. Dzięki.

> Nie i raczaej nie będzie.

        A dlaczego ma nie być?

> Za to mam źródła w/w wersji. Podesłać?

        Źródła dla Linucha to ja też mam. Tyle tylko, że jako totalny abnegat
w si nie jestem w stanie zrobić portu.

--
Pozdrawiam,
Jan.