Re: Comm/2 i bookmmarki

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sun 14 Mar 1999 - 00:16:29 MET

On Sat, 13 Mar 1999 17:23:03, lewhoo_at_teamos2.org.pl (Lech Wiktor
Piotrowski) wrote:

> Tak, tylko ze nie ma nowej wersji polskiej Comm/2

        Jeżeli build z 5 lutego br. nie jest dla Ciebie nową wersją, to ja
już nie wiem, o co Ci chodzi. :) Co prawda jeszcze go nie
zainstalowałem - cały czas działam na wersji z 28 września.

> Jednak w nowym Comm/2 irytujwe mnie jedna sprawa - czasmi (poki co,
> bardzo zadko) powoduje 100% zajecie procesora i nic nie moze ciagnac. Trzeba go
> zamknac i otworzyc...

        Mnie bardziej irytuje brak możliwości przeciągnięcia strony na
pulpit.

--
Pozdrawiam,
Jan.