Re: FAQ (bylo: Co jest z polskimi czcionkami ?)

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sat 13 Mar 1999 - 18:40:18 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Strona działa - doszly dwa teksty, a co do newsow, to jakos nie moge zlapac kontaktu z
> matlibem - nie odpowiada na maile.

        Mam pytanie do osoby która może udzielić wiążącej odpowiedzi: czy FAQ
listy pl.comp.os.os2 mogłoby się znaleźć na stronach TeamOS/2? Czy nie
byłoby to najlepsze miejsce?
        Jeśli tak, to jak załatwimy kwestie organizacyjne? Chodzi przede
wszystkim uaktualnianie stron FAQ - komu przekazywać artykuły i kto
ładowałby je gdzie trzeba.
        Jeśli nie, to poszukamy innego miejsca.
        Wygląda, że uzupełnianiem, na razie zająby się Neevor i ja.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */