Re: Crystal PCI

Autor: Pawel Zakrzewski (zakrzews_at_baszta.iie.ae.wroc.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 15:57:09 MET

On 9 Mar 1999, Mariusz Artur Borkowski wrote:

> Ktos tu ostatnio szkual kart dzwiekowych PCI na ukladach
> Crystala. Wlasnie mam przed soba cennik zdobyty w weekend
> na gieldzie, gdzie jest cos o nazwie "Crystal PCI" w cenie
> 75 zl (z VAT). Firma ktora to sprzedaje:
> Artland
> Warszawa ul.Przeskok 2, Centrum-Przeskok - 1 pietro
> tel/fax 8270281
> W razie gdyby ktos spoza Warszawy byl tym bardzo
> zainteresowany moge nawet przejsc sie tam i to obejrzec...

Dzieki, dzieki za dobre checi i informacje, ale nie musisz sie przemeczac
i biegac po sklepach. Wlasciwie to najwazniejsze teraz jest to, jakiej
firmy jest ta karta poniewaz Crystal produkuje tylko chipy i mozliwe, ze w
tym konkretnym wydaniu moga byc jakies zgrzyty z ich sterownikami dla
OS/2.
Swoja droga ostatnio poszukiwalem w sieci informacji o producentach
kart muzycznych, ktorzy jeszcze nie pogrzebali OS/2. I wychodzi mi na to,
ze oprocz wspomnianego Crystal sa to jeszcze ESS oraz Aureal (choc ich
ostatni sterownik jest z lata 1998).

                                        Pozdrawiam Pawel Zakrzewski

P.S A nie pisalo w cenniku jaki byl to konkretnie chipset ? Bo cena jest
   kuszaca