było: Cena OS2/WARP 4 jest: obsługa VFAT

Autor: Jan N. Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 05:30:50 MET

Wojciech Gazda napisał(a): > OS/2 o ile pamiętam ma end of support koło 2010
(wersja 3.0)

> A wersja 4.0 end of support ma gdzieś tak około 2015 jak słyszałem...

Chyba mi w zupełności wystarczy. Póki co, chętnie skorzystam z Waszego
supportu, problem jest następujący:

zainstalowałem obsługę partycji VFAT (vfat-os2.ifs sciągnięty z Hobbesa
poprzez mirror z Sunsite'a) i efektem jest co następuje: zgodnie z pomysłem
autorów widzę długie nazwy plików w takich programach jak FC/2, działa zapis i
odczyt, ale ...
* żadna z aplikacji OS-owych nie może ustalić pojemności i wolnego miejsca na
partycji VFAT,
* aplikacji DOS-owe umieszczone na pulpicie jak np. NC nie widzą wspomnianej
partycji i już.

Czy mieliście podobne doświadczenia, jakie jest rozwiązanie problemu?

Podaję stosowny fragment CONFIG.SYS:

IFS=D:\OS2\HPFS.IFS /CACHE:1024 /CRECL:4 /AUTOCHECK:D
IFS=d:\os2\boot\vfat-os2.ifs -cache:256 -errors=continue -VFAT:C+ -rw
RUN=d:\os2\vfat_lw.exe

Z pozdrowieniami - Jan Waliszewski