Re: WARP 3 i Novell pelny sukces

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 18:31:20 MET

> Panowie Admin przyznał się , że pod Nie Te to się nie uda (dobra , ale
> po co to komu). Natomiast interesowała go budowa OSowego klienta Novella
> i jego sposób komunikacji z serwerem - no niestety tu dałem plamę bo o
> ile w zagadnieniach ogólno komputerowych i programowania to jest ze mną
> nieźle to w sprawach sieciowych jak do tej pory nie zdobyłem większego
> doświadczenia. Jeżeli możecie zaspokoić ciekawość admina ...

Hm... jeżeli Admin tak łaknie wiedzy, to proponuję udać się na
www.ibm.com i w polu search wpisać zaklęcie 'redbooks' i poszukać
odpowiedniego redbooka do sieciowości w OS/2 (hasła typu MPTS, Multi
Protocol Transport Services, LAPS, Lan Adapter and Protocol Services,
Netware Requester i Warp Connect). Po ściągnięcu PDF-a wydrukować i
poczytać.

BTW - w OS/2 jeszcze wiele rzeczy się da (w przeciwieństwie do Windozy)

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697