Re: LOcked file device drive

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 04 Mar 1999 - 11:42:07 MET

In article <36DC7381.3C7491C4_at_waw.pdi.net>, Adam Płaszczyca wrote:

>How-o. Czyli:
>
>1. Jak się nazywa

Oto fragment readme z kickera:

The following files are included in the FixTool EXE (Zip) file:

File Use
-------------- -----------------------------------------------------------
IBMCSFLK.DLL Locked file device driver file
IBMCSFLK.EXE Locked file device driver file
IBMCSFLK.SYS Locked file device driver file
IBMCSFLK.MSG Locked file device driver file

>2. Gdzie w Configu się go ładuje

Normalnie. DEVICE=....

>3. Jakie parametry

A tego to nie wiem. Ale może najdzie się to w dokumentacji systemu (sorry ale
nie mam zainstalowanej). Ale z tego co wiem to on nie ma parametrów tylko szuka
w \os2\install pliku, w którym jest lista plików do podmiany i je podmienia.
Ale jak się nazywa ten plik to nie pamiętam, ale jest coś o nim w jakimś readme
do MPTS ze jak on jest to MPTS się nie chce uruchamiać, ale jakoś tego teraz
nie mogę znaleźć. :-(

Już mam - w \ibmcom\readme.mpt jest napisane że to IBMLANLK.LST

A jak się instaluje coś lanowego to jest w \os2\install programik IBMLANLK.EXE
i IBMLANLK.SYS!

Czyli że każdy (a przynajmniej niektóre) typ zmiany systemu ma swój sterownik
do tego i swój programik.

I cytat z jakiegoś readme z tcp/ip:

    Locked-file log:
          <boot_drive_letter>:\os2\install\ibmlshst.log

>4. Gdzie się daje pliki na które mają zastąpić dotchczasowe
>5. Jak się definiuje gdzie mają być wkopiowane

Zdaje się że format tego pliku jest taki że najpierw nazwa źródła a potem
katalog i opcjonalnie nazwa pliku (jak tego nie ma to uznaje że nazwa się nie
zmienia).

Oczywiście wszystko z dokładnością do mojej pamięci (kiedyś wiedziałem o tym
więcej :-( ). Mam nadzieję że choć trochę pomogłem.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"The day Micro$oft makes something that doesn't suck
 is probably the day they start making vacuum cleaners"