Re: co z os/2 v4 i FAT32

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 22:09:35 MET

>Ja z innej beczki. czy stosowanie FAT32 sprawia jakies problemy?
>jak wtedy OS/2 zapamietuje dlugie nazwy? podobnie jak HPFS?
>jak godzi atrybuty rozszerzone itp.itd.......
otoz w zasadzie trzeba przeczytac readme do sterownikow ;) ale z tego co wiem,
dlugie nazwy sa tak jak pod winda..
>zastanawiam sie czy instalowac, czy warto, i czy komputer mi
>nie wybuchnie z jakims GPF'em :)
probowalem tego uzywac.. i jak nie musze nie uzywam bo niestety ale czasem bez
powodu wiesza mi system :(
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl