Re: Modem na PCI.

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 19:41:56 MET

Leszek Kubrak wrote:

> Nie uzywam, ale ostatnio przemknęła mi gdzieś informacja, że pod OS/2
> są driwery do modemów PCI robionych na układach (o ile dobrze pamiętam)
> o nazwie Lucent (albo coś w tym stylu).

        A ja mam pytanie: czy wszystkie modemy PCI nie są widziane jako jakiś
normalny COM? Czy każdy z nich wymaga jakichś kombinacji i specjalnych
driverów?
        Przecież to bez sensu, aby połowę roboty normalnie wykonywanej przez
modem robił procesor, a już szczególnie pod bardzo stabilnym Windows
;-)))

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */