Re: karta 3C905B ...i S3 Trio3D!

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Mon 01 Mar 1999 - 10:36:31 MET

Witam
 W dniu Sun, 28 Feb 1999 23:39:53, "Adam Pˆaszczyca" <trzypion_at_waw.pdi.net>
napisal(a):

> ??? Ja mam virge i jakoś mam w szkapie polskie robale.
> Na pewno wybrales wlasciwe kodowanie?

Kodowanie mam dobre (ustawilem default 8859-2 i takiej tez stronie
sprawdzalem).
Zeby nie bylo watpliowsci na drugim kompie mam TSENG i ogonki sa Ok.
Ustawienie sa takie same. Probowalem dla pewnosci inne trasnkodowania
i ciagle krzaki. Jakiego masz Virge i jakie sterowniki ?
Moj ma 2 MB i jest to VIRGE DX.

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *