Re: karta 3C905B ...i S3 Trio3D!

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl)
Data: Sun 28 Feb 1999 - 18:20:58 MET

 W dniu Sun, 28 Feb 1999 13:20:05, "Adam Pˆaszczyca" <trzypion_at_waw.pdi.net>
napisal(a):

> polfonty mają wzorce rastrowe wzięte właśnie z tej DSPRES.DLL.
> Drivery są jeszcze bardziej niechlujne, ni by sięmogło wydawać. Otóż
> zasób fontu w OS/2 posiada zawsze pełny zestaw znaków (256 sztuk) dla
> strony 457 i potem dodatkowe zestawy dla różnych stron kodowych (w tym
> CP852). Nawet w OS/2 wersji US CP852 jest (i jeszcze trochę cyrylicy na
> przykład). Natomiast drivery do S3 niekiedy olewają stronę kodową którą
> podaje system, a niekiedy robią to wtedy, kiedy mają za mało pamięci (w
> OS/2 bitmapy czcionek systemowych są przechowywane w pamięci karty).
> [...]

Nie do końca o czym sie mozna przekonac w programach z kodem
WIN32. W netscape 4.04 nie mozna uzyskac polskich fontow na
VIRGE tylko jakies krzaki. Przynajmniej ja mam taki
problem i musze korzystac z GRADD. Ale te sterowniki
to tez kicha jak sie mialem okazje przekonac. Tu sie nie
odmaluje tam sie cos nie odmaluje. Nie pozostaje nic
tylko wymienic te "karte" grafiki

* Mariusz Kiełpiński kielpa_at_bydgoszcz.mtl.pl *
* http://friko6.onet.pl/po/kielpa/ *
* Lista SETI seti_science_at_onelist.com *