Re: karta 3C905B ...i S3 Trio3D!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 21:05:51 MET

R.S. wrote:

> Mam teraz inny problem...
> Azinstalowalem karte S3Trio 3D (86C365) - po nadaniu etykiety
> dyskietce poszlo OK. :-)))
> A wlasciwie PRAWIE OK - zniknely polskie znaki :(((
> Wrocilem do VGA - znaki sa, ale 640x480x16 to jakby nie to...
> Nie bardzo wiem co dalej...
> To moze konkretniej: Jak zainstalowac angielski driver i
> ochronic/odtworzyc polskie fonty ???
> --
> Radoslaw Skorupka

ja tez mam s3trio 3d (blablabla) :) wszystko dziala jak trzeba,
takze z polskimi fontami.

wgrywam na tymczasowo plik pod adres:

http://pc69.wbc.lublin.pl/drivery/STRI3D.EXE

jest to samorozpakowujacy sie plik dla os/2 zrobiony os/2 rarem 2.00 .
ja na tych driverach wlasnie ciagne, a przyszly razem z oryginalnym
kompem ibm'a. jesli chcesz to bierz. jesli nie chcesz, olej :)

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera