Re: Folder Connections

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 20:46:48 MET

Pawel Zakrzewski wrote:

> Naturalnie URL Folder.

ja tego problemu nie pokonalem, tzn. pokonalem ale polowicznie.
otoz jak wrzucisz do czegokolwiek rozwijanego cien, to niestety....
... on nie jest sprawdzany, do momentu az go otworzysz. dopiero
wtedy pojawia sie [+] .

druga sprawa. jak utworzysz bezposrednio, mimo ze to bedzie url folder,
to tez niestety...... mozesz go sobie rozwijac, ale bedziesz widzial
wylacznie foldery, obiektow widzial nie bedziesz w rozwinieciu typu
"tree".

ja z tym ostatnim poradzilem sobie w ten sposob, ze skopiowalem jeden
z zainstalowanych tam folderow. nastepnie w ustawieniach zrobilem z tego
szablon. i tego szablonu uzywam do tworzenia nowych obiektow.

nie wiem czemu to takie durne. niedoroba.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera