Re: Idea

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 14:13:10 MET

On Tue, 23 Feb 1999, Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Cos takiego juz jest. Opis byl bodajze w e-zine, a ja dalem to bodajze
> na 2/99 EnterCD. Bledem moim bylo, ze nie podalem sposobu instalacji,
> ale nie powinno byc problemow...

Faktycznie, nawet dziala. Nie do konca jest to to o co mi chodzilo,
ale moze byc. Polecam wszystkim zasysaczom.

Mozna sobie np. przeciagnac link bezposrednio z okna NS zeby zassac danego
URLa.

W zasadzie jedynym problemem takiego rozwiazania w porownaniu z klasa
WPSa jest to, ze istnieje jeden globalny katalog do zasysania.

Moze jednak ktos sprobowalby napisac taka klase :)

                                                   Marek Wojciechowski