Re: Pytanie o IRC

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 11:08:09 MET

pablo napisał(a):

> Czesc
> Jestem poczatkujacy w IRC (wlasciwie prawie nic nie wiem)
> czy ktos moglby mi powiedziec jak sie polaczyc z takimi grupami
> dyskusyjnymi.
> Z gory dziekuje

Hmmm, musisz napisac o co dokladniej ci chodzi. Teraz piszesz na newsy,
a nie korzystasz z IRC. IRC to Internet Relay Chat - czyli program do
gadania (pisania) na zywo, w sieci. Aby z niego skorzystac musisz miec
klinenta IRC (jest teto troche). Pozniej sie polaczyc np. z
warszawa.irc.pl (tym klientem - komenda "/server warszawa.irc.pl") i dac
"/join #OS/2pl" :)