Re: Potrzebna pomoc

Autor: Piotr Oniszczuk (team_at_contec.com.pl)
Data: Wed 17 Feb 1999 - 15:59:20 MET

On Tue, 16 Feb 1999 08:16:41, Artur Alinowski
<alinowski_at_mail.polpager.com> wrote:

> Panowie.
> Stała się rzecz nieprzyjemna a mianowicie padł system (Warp4UK). Objawy
> są następujące:
> po starcie kompa ładują sie wszystkie drivery, pojawia się niebieskie
> tło i w tym momencie wyskakuje okienko z tajemniczym komunikatem:
> "Instaled:" po naciśnięci (dowolnie) OK lub Cancel pojawia się okno
> sesji OSa i ponownie ten sam komuniakt. Można znowu nacisnąć OK i
> pojawia się następne okno OSa i tak w nieskończoność. Po prostu nie
> startuje WPS. Ciekawe jest to, że można przejść do okna systemu i
> [...]

Do regularnego "konserwowania" OS2.INI i OS2SYS.ini polecam pakiet
IniMaint. Jak trzeba to mogę Ci podżucić via emalje.
Do naprawy - nażądko - CheckIni pana Henka Keldera (tego od FAT32
IFS).

Hiroshima'45; Czernobyl'87; Windows'95

Piotr/2
e-mail: team_at_contec.com.pl