Re: instalacia os/2

Autor: amorf (amorf_at_hempseed.com)
Data: Wed 17 Feb 1999 - 12:12:45 MET

>To moze tak - zacznijmy od tego jaki masz dysk i jak go podzieliles. Poza
tym
>jakos szybciutko Ci instaluje te pliki skor tylko 3 imnutki. Moze on sie na
>czyms wywala i nie dokancza instalacji? A pliki startowe przegrywane sa na
>koncu instalacji.
>
>--
>o------------------o ___
>o------------------o (o\__/o)=)))))))))))))
>"This message is SHAREWARE, please register..."

no dysk to mam 3 gb i go podzililem 2 prawie dla win98 i 1 gb dla
os2.Kopiuje pliki bardzo szybko .Czy sie wywala nie sadze bo 100% kopiowania
plikow szuka tam jakies workstation infos..i pozniej pisze zebym wlorzyl
dyskietke instalacyjna i zebym restartowal kompa aby instalacia sie
zakonczyla...no i nic.......albo sie zawiesza jak startuje os'a lub wogole
dysk nie reaguje ... to wszystko .. i sorry jezeli mieszam i nie rozumiecie
panowie ale moj polski to nie najlepszy...

wielkie dzienki z gory :))

a m o r f