Re: Re:(nie do konca re) Program Płatnika

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 16 Feb 1999 - 10:51:38 MET

Jerzy Michniewski napisał(a) w wiadomości: ...
> Kiedyś udało mi się go położyć, i się przyznał, że zrobili go w MS
> Visual C++ i chyba konwersja się nie uda. Natomiast struktura
> danych jest dokładnie opisana - chociaż ten format jest zupełnie
> bez sensu, jakakolwiek zmiana danych wymaga przepisania pliku.
> "Dzięki" temu nie jest możliwa praca w sieci.
> Przy odrobinie uporu dałoby się taki program zrobić, i nie trzymać
> pod ręką windy tylko po to, żeby raz w miesiącu wydrukować
> deklarację.

Polegniesz

PROKOM ma wczesniejszy dostep do nieudokumentowanych informacji,
czyli interpretacji ZUS-u. Pamietaj, ze w Polsce prawo jest niczym, a
interpretacja wszystkim.

BTW: ostatnio zetknalem sie z interpretacja ZUS stworzona
z uzasadnieniem: "w Platniku tak jest!" :))

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek