Re: Potrzebna pomoc

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 16 Feb 1999 - 09:28:33 MET

In article <36C92A5B.47F237C3_at_mail.polpager.com>, Artur Alinowski wrote:
> [...]
>uruchomić dowolny program z linii poleceń. Tak że nie jest to kompletny
>blue screen made in MS.
>Z różnych podjętych działań wynikło że najprawdopodobniej uszkodzony
>jest plik os2sys.ini. I teraz prośba czy ktoś zna jakieś narzędzie do
>naprawiania systemowych plików ini, ewentualnie po objawach mógłby
>powiedzieć co należy w os2sys.ini wyedytować coby było dobrze? A wogóle
>czy jest gdzieś jakiś kompletny opis zawartości os2.ini i os2sys.ini ??
>Tylko proszenie pisać że trzeba robić backupy plików systemowych bo to

No to masz kłopot :-( Z tego co wiem to pliki os2*.ini nie są specjalnie
edytowalne i dlatego właśnie tym bardziej należy je backupować (absolutnie
najlepszy jest robosave). Teraz możesz tylko przywrócić te pliki w wersji
oryginalnej po zainstalowaniu systemu. Robi się to tak że startujesz sesję
tekstową (Alt-F1 jak się pokaże kwadracik w lewym górnym rogu a po pokazaniu
się menu F2) i przechodzisz do katalogu \os2 i robisz tak:

makeini os2.ini ini.rc
makeini os2sys.ini inisys.rc

I tyle. Z tego co pamiętam to pulpit pozostanie nieruszony ale zapisów o
aplikacjach w plikach ini oczywiście nie będzie.

Powodzenia!

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"This message is SHAREWARE, please register..."