Re: (nie do konca re) Program Patnika wersja dla OS/2 ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Feb 1999 - 18:50:05 MET

cadserv wrote:

> Hi!
> Z tego co czytałem na innych grupach wynika, że Płatnika nie będzie na
> inne platformy i już. Z założenia. Sądzę, że nie uda się wymóc na ZUS-ie
> (zlecenidawcy) udostępnienia specyfikacji Płatnika, a to znaczy, że
> winda jest z definicji systemem jedynie słusznym.
>
> Zbyszek Oleszko

tutaj pozostaje jedno. mozna sobie napisac samemu program. skompliokwany
to on nie jest, i wysylac do zusu zadrukowane rozowe oryginalne
formularze.
z tego co slyszalem takie dzialanie jest w pelni dopuszczalne.

btw. subject jest ardzo ciekawy <CR><LF> :))))))))

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera