Re: Dwie karty graficzne?

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 15:28:25 MET

In article <01be55f5$376d21c0$16d980ad_at_jurek>, Przemysław Roman wrote:
>Jak wiadomo,w trakcie instalacji systemu pojawia sie okienko wyboru karty
>graficznej a pod spodem jest okno na drugą karte graficzną.
>Czy to znaczy że gdy włożę drugą kartę graficzną obraz będzie wyświetlany
>na dwóch monitorach?
>Może któryś z szanownych kolegów ropracowywał ten temat?

Druga karta nie może być dowolna. Z powodu konfliktów sprzętowych nie może być
to druga zwykła VGA. Natomiast może być to Mono/CGA/EGA lub też VGA jeśli obie
karty VGA są specjalne z przestawianymi zakresami pamięci. Ja próbowałem z mono
bo lubiłbym mieć sesje tekstowe tam ale niestety nie udał się - nie wiem czy
moja karta mono taka jakaś jest niestandardowa czy też ta obsługa 2 kart nie
jest zbyt dopracowana.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"This message is SHAREWARE, please register..."