Re: Dlaczego (prawie) nigdy nie widac stron TeamOS/2 PL?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 15:00:56 MET

Wojciech Gazda wrote:

> OK. Dzięki za informację! Chociaż mała winietka o reorganizacji, pod
> adresem
> http://www.teamos2.org.pl bardzo by się przydała...

> Wojciech Gazda

wiem o tym. niestety wyszla nagla sprawa ktorej nikt nie przewidzial.
a ja teraz probuje przemeczyc konfiguracje nameserwera i nie do konca
jestem z niego zadowolony. czegos chyba nie potrafie, a oczytalem
sie jak glupi. chyba leb mi zaraz spuchnie :))))))

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera