Błąd przy podnoczeniu WARP 3 -

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 10:11:25 MET

"Jan Stożek" wrote:

> A mógłbyś gwoli powszechnej edukacji w skrócie przytoczyć, o co
> chodziło? Może się kiedyś przydać, gdyby ktoś inny natknął się na coś
> podobnego....

Ależ oczywiście oto opis problemu z jakim się spotkałem:

Zainstalowałem OS/2 WARP 3 EN na COMPAQ Deskpro(dysk 3,5 GB , karta
graficzna MATROX 2MB)
Mam następujący podział dysku:
BIOS primary 12 24MB
OS/2 primary HPFS 230MB
NT primary NTFS 2700 MB
BOOT MANAGER 3MB
Problem jest taki:
przy próbie uruchomienia OS/2 wyświetla się logo OS'a i po kilku
sekundach wyświetla się komunikat o błędzie wewnętrznym 48600b4.
Partycja była zakładana OS fdiskiem. Do katalogu c:\OS2\BOOT wgrałem
plik IBM(coś tam).ADD - z fix pack. Czyli dostęp do dysku jest ale nie
moge uruchomić z niego OS'a.
ROZWIĄZANIE
uruchomić OS w trybie z wyświetlaniem ładowanych sterowników ALT+F2
sprawdzić , po załadowaniu którego system zawisł. Następnie wyciąć
sterownik z CONFIG.SYS i ospalić system. W tym przypadku był to
sterownik karty dźwiekowej załadowany dwukrotnie. Po ponowej instalacji
OS tzn. na partycji rozszerzonej był to sterownik napędu CD SONY -
którego nie było po prostu w kompucie.

UWAGA problem jest rozwiązany ten post to tylko przypomnienie o co
chodziło.

OSciski
Jan Bieńkowski