Problem z partycja ...

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (ciaszcz_at_micros.micros.com.pl)
Data: Sun 07 Feb 1999 - 22:41:23 MET

 Witam po przerwie - i jak zwykle (ostatnio) mam smieszny problem:

  Odziedziczylem po kims dysk (jakies SCSI) dysk zawieral emulator systemu
operacyjnego i dwie partycje FAT32: 1 - systemowa, 2 - dane.
systemowa poszla oczywiscie pod format, ale zawartosc drugiej bardzo mnie
inetersowala (i dalej interesuje). Przerobilem wiec FAT32 na FAT16 (przy
pomocy programu PQMAGIC) (fat32.ifs nie bardzo mi sie podoba) i dziala.
Jest tylko jeden problem: nic z tym dyskiem (z folderami) nie moge zrobic.
dokladniej nie moge z poziomu WPS-a - zglasza uszkodzony folder i koniec.
w sesji tekstowej OS/2 dir pokazuje pusty katalog, fc sobie radzi calkiem
niezle - pokazuje wszystko pozwala nawet kopiowac i usuwac (co prawda za
kazdym razem zglasza jakis blad [niestety nie pamietam numeru] - ale
dziala). Sesje dosowe zachowuja sie roznie Problem tkwi (chyba) w
uszkodzonym ea data - ktory jest, ale jest smiesznie maly.

:Pytanie
czy istnieje jakis sposob na odtworzenie ea data bez przenoszenia danych z
dysku ?
-chkdsk nie dziala
-mozna przy pomocy FC/2 przenosic kazdy katalog po kolei, ale ... nie chce
mi sie ;)
- jakies inne propozycje ?

ps. jesli sa zainteresowani szczegolami, to prosze na priv - opis jest
dlugi i pokretny

marcin p. ciaszczyk
ciaszcz_at_micros.com.pl.nospam