Re: AutoCad w OS/2

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 14:36:51 MET

"Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk" wrote:

> He, he. Jako geodeta nawet posiadam jego piracka wersje (ale o tym sza!).
> Moze ktos chce?

Po kolei były:
Microstation v 5 (od niej zaczynałem), Microstation v 95, Microstation SE, a teraz
jest Microstation/J.
Najnowsze Microstation/J - już częściowo w Javie, ale jeszcze nie wieloplatformowe,
java jest głównie w narzędziach dla projektantów i ma zastąpić wewnętrzny język MDL.
Różnice pomiędzy wersjami są dość znaczące ale nie dotyczą formatu plików! MSTN czyta
plik dgn niezależnie od wersji w której powstał - to nie Autodesk ze swoim AutoCAD-em
czy inny M$. W kolejnych wersjach rozwijają się narzędzia i przybywa ich coraz więcej.
Od wersji SE do MSTN włączono moduł do renderingu (funkcjonalnie 3D MAX).
Zbyszek Oleszko