Zdalny dostęp do sieci.

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 10:52:25 MET

Witam wszystkich półosiowców.

Problem jest następujący. Jest sieć z dwoma serwerami: Netware 4 i NT4.
Przy wingrozie postawiono modem w celu zdalnego dostepu do sieci, ze
standardowym Remote Access Services (czy jak to tam Redmont nazwało). Z
drugiej strony jest Merlin UK. Jak skonfigurować MPTS w OSie aby można
było podłączyć się do LANu przez tenże modem. Zaznaczam że 'w temacie'
MTPS jestem całkowicie zielony, bo nie było potrzeby sie tym zajmować.
Może ktoś już coś podobnego przerabiał, i może w prostych żołnierskich
słowach objawić swoją wiedzę.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski