Re: Pliki ini

Autor: Andrzej Pieta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 07:25:38 MET

On Wed, 3 Feb 1999, Zbigniew Oleszko wrote:
> Hi!
> Są dwa: os2.ini - konfiguracja aplikacji, ustawień użytkownika etc,
> oraz os2sys.ini - system.

Wczoraj sprawdziem to. Mam wszystkie pliki ini. Profilaktycznie utworzylem
nowe i qpa. Moze ktos ma inne propozycje co z tym zrobic.
Problem powstal w poniedzialek rano poprzyjsciu do pracy (w piatek
wylaczylem kompa noramlnie). Uruchamiam maszynu, a on po wyswietleniu
winietki, zaladuje wszystkie sterowniki po czym zatrzymuje sie na ciemnym
ekranie i nic oprocz salutu na 3-palce nie dziala. Teraz musze korzystac
z windy... Ratunku!!!

PS. Jak pokaze chlopakom, ze nie trzeba przeinstalowywac systemu po takiej
dosc powaznej awarii, to moze sie ponawracaja.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95