Re: ZUS, US i inni

Autor: Marcin Koprowski (marcink_at_veracomp.com.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 16:26:22 MET

Zbigniew Oleszko wrote:
[...]
> Próbowałem uruchamiać coś (nie pamiętam już, co) przeznaczone dla dos-a,
> ale pisane w Cliperze (chyba) i nie mogłem poradzić sobie z ustawieniami
> pamięci dla sesji, więc dość często miałem komunikat w stylu "system
> został zatrzymany, skontaktuj się ze sprzedawcą...":-))
>
> Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
> Zbyszek Oleszko

Jesli chodzi o aplikacje cliperowe, to uruchamialem kiedys
trzy rozne programy typu magazynowka, f-ry, fk-a (jeden pisany
nawet w prehistorycznym "summerze") i nie mialem problemow
ani na Warp 3 UK, ani na Warp 4 PL.
Uruchamialem nawet kilkakrotnie ten sam program (wersja sieciowa)
na jednym komputerze.

Jezeli masz problemy, to znaczy, ze sam program jest do bani ;-)

Pozdrawiam
Marcin

Jesli szukasz kontaktu z "producentem" tego softu - pisz na priva.