Re: Wersje WARP 3 - siec

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 20:40:07 MET

Wojciech Gazda wrote:

> Można zainstalować MPTS - Multi Protocol Transport Services. Tylko czy
> to można ściągnąć gdzieś z sieci?

> Wojciech Gazda

mozna. nazywa sie to fix do MPTS :) jak jest zainstalowany to fixuje to
co jest.
a jesli nie ma to instaluje nowy :))))

ale to nie wszystko. na MPTS trzeba jeszcze zainstalowac TCP/IP.
jest pakiet free tcp, ale trzeba sie namordowac przy instalce.

btw. skoro ibm bierze tyle samo za upgrade do warp4 bez wzgledu na
poprzednia wersje, to mogli by w swej laskawosci dac darmowego connecta
do warp3. ale jak znam zycie to sie nigdy nie stanie. niech rzyje pies
ogrodnika.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera