Re: szukam stron lub adresow ftp z prog dla os'a

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 08:46:05 MET

Tekiela wrote:

> jak w tytule dokladnie poszukoje klijentow

> poczty

pmmail . jest b.dobry. jest tez netscape 2.02 i 4.04 . poczte czytac sie
da :)

> IRC'a

jest ale nie uzywam. tymczasowo wejdz na mirror stron teamu (zanim znowu
rusza podstawowe ..... http://pc69.wbc.lublin.pl/TeamOS2PL/

> realaudio

duzy klopot. ja o czyms takim nie slyszalem.

> itp wchodzenie na kazda steone producenta i patrzenie czy maja cos dla os/2

w takich przypadkach wysylaj zapytanie do dzialu technicznego, gdzie
znalezc wersje dla os/2. oczywiscie odpowiedza ci ze nie supportuja
(b.czesta odpowiedz). ale poki nie bedziemy sie o to dopytywac, beda
nas ignorowac. ja tam sie nie szczypie i zawsze pytam.

> jest meczace wiec moze ktos zna kilka adresow ktore sa ogolnie poswiecone
> osowi

wejdz na strony teamu. znajdziesz cale mnostwo linkow do osowych rzeczy,
chociaz niekoniecznie to czego szukasz.

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera