Re: Karta graficzna, a poza tym dzwiek

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 27 Jan 1999 - 20:53:08 MET

On Tue, 26 Jan 1999 14:47:46 +0100 (CET), Zbigniew Oleszko wrote:

>Hi!
>Ktˇr wersje X-ˇw prˇbujesz odpaliŠ, musisz Âci gn Š plik z dirverem servera
>do - w twoim przypadku S3Virge i sprawd w opisie czy obs uguje twoja wersjŕ
[ ...ciach... ]
>Powodzenia
>Zbyszek Oleszko
Małe sprostowanie. Karta graficzna to S3 Trio64V2/GX, ale niewiele to zmienia.
XFree86 w wersji 3.3.3 i mam całą dystrybucję, więc sterowników Ci u mnie dostatek.
Jeszcze raz z dźwiękiem. Czy ktoś kiedyś miał w ręku tego SoundBlastra.
Chciałbym się dowiedzieć, czy to nie jest jakaś tfuu, tfuu win-karta,bo taka
bez gówna nie będzie działać.

                        Pozdrawiam

OS / 2 > Win ^ 98
Andrzej Pięta (w domku) mailto:ap_at_koszalin.tpnet.pl
--- wzeszło słoneczko nad naszą wioseczką ---