Re: DB2 - mile zaskoczenie

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 26 Jan 1999 - 17:00:51 MET

Mirek Nowakowski <nowam_at_pg.gda.pl> napisal:
> Tak sobie to czytam i się zastanawiam: skąd mam takie "względy" u IBM-a?
> Napisałem prośbę o DB/2 dla OS/2, na adres politechniczny, "na badania"

Jak sie w istocie okazalo, nie ma darmowych obiadow,
jedynie czasem kto inny je, a kto inny placi :)
Moje "nieplacenie" cla wyniknelo stad, ze PK ma podpisana
z DHL umowe o reprezentowaniu na cle, a 100 zl to nie clo,
ale oplata za SAD. Ja dostalem zabawke, a JM Rektor zaplacil.
Mile... ;^)

Przypuszczam, ze w przypadku Mirka bylo podobnie.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek