Re: Karta graficzna, a poza tym dzwiek

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Tue 26 Jan 1999 - 14:38:18 MET

Andrzej Pieta wrote:

> Witam :-)
> Mam dwa pytania dla guru
> 1. Probuje uruchomic Xfree86 na PeCecie firmy DELL z karta S3Virge 64V2/GX
> wszystko juz jest skonfigurowane, ale przy starcie podaje, ze nieznane id
> chipsetu karty. Co z tym zrobic? Probowalem SVGA, ale efekt ten sam.
> 2. Czy ktos spotkal jakies sterowniki do kart dzwiekowych:
> a. Gravis Ultrasound max 2.1
> b. SoundBlaster 64 PCI
>
> Pozdrowienia
> Andrzej
> OS / 2 > Win ^ 95

Hi!
Którą wersje X-ów próbujesz odpalić, musisz ściągnąć plik z dirverem servera
do - w twoim przypadku S3Virge i sprawdź w opisie czy obsługuje twoja wersję
procesora graficznego. Poza tym podczas konfiguracji masz przeglądaj uważnie
listę obsługiwanych chipsetów - przy niektórych masz (autodetect ) - próbuj
szczęścia z nimi. Jest jeszcze Xprobe (mogę źle pamiętać bo dawno nie robiłem
konfiguracji i na dodatek piszę z głowy) - pozwala na sprawdzenie poprawności
konfiguracji Xserwera. na koniec wywala listę błędów, może to zrobić do pliku
"> nazwapliku".
Powodzenia
Zbyszek Oleszko