Re: internet taniej

Autor: Mariusz Kiepi˝ski (kielpa_at_asua.org.pl)
Data: Mon 25 Jan 1999 - 19:59:38 MET

 W dniu Mon, 25 Jan 1999 16:40:12, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisal(a):

> Przytaczam celowo w calosci. czy musisz se zachowywac jak klasyczny
> windziarz ? po co komu te wszystkie naglowki i jedna linijka odpowiedzi
> pod tym wszystkim ?
>
> mam nadzieje na najmniej takich listow na tej grupie. to nie
> jest przeciez os.win95 tylko os.os2

Chyba wlasnie przesadziles . Czuje sie obrazony (takie porownanie !)
Po prostu zwyczajnie tak mi sie napisalo, dla porownania sa tez
inne moje posty.

Zamiat tej jednaj linijki mogl byc elaborat na na 200 lini. Tylko
po co jesli wszystko jest pod wskazanym adresem.
A drugie pytanie dlaczego nie ganisz signu grubo ponad 4 linie
i vcard ?

Dosyc to wszytko stronnicze prawda.

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_asua.org.pl *
* Tech/2 http://www.asua.org.pl/kielpa *